DSC_1278new

GRY FABULARNE

 

 

 

 

 

 

 

DOOKOŁA ŚWIATA

Podróż dookoła świata, poznanie odległych kultur, kto z nas o tym nie marzy? Przygotowaliśmy dla Was doświadczenie, które sprawi, że zwykła konferencja, szkolenie, czy integracja nabierze nowego kształtu. Wspólnie będziecie podróżować po odległych krainach i poznawać je, oraz siebie nawzajem.

Uczestnicy podzieleni na zespoły mają za zadanie wyruszyć w podróż dookoła świata. Obszar terenu / hotelu zostanie zamieniony na mapę świata, z kilkunastoma punktami kontrolnymi reprezentującymi różne kraje i kultury. Zadaniem uczestników jest zebranie jak największej ilości doświadczeń za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Każdy będzie miał okazję aby posmakować, wysłuchać, powąchać i zobaczyć rzeczy związane z odległymi kulturami, nauczyć się tradycyjnych tańców i piosenek, a także ciekawych i użytecznych zwrotów w różnych językach.

 

 

 

 

 

 

 

MORDERSTWO W HOTELU

W okolicach Waszego hotelu grasuje niebezpieczny przestępca. Dokonał on w ciągu ostatnich dwóch tygodni już kilkunastu zbrodni (morderstwo, kradzież i pobicie). Na szczęście zostawił po sobie liczne dowody, niezliczoną ilość śladów (przedmioty znalezione na obszarze terenu śledztwa, oraz nagrania przypadkowych przechodniów) oraz wiele nierozwiązanych zagadek, które doprowadzą do jego zatrzymania. Multidyscyplinarny zespół śledczych przybył do hotelu – staną oni przed wyzwaniem zlokalizowania wszystkich dowodów, zebrania poszlak i rozwiązania spraw zbrodni! Czy jesteście gotowi na grę terenową, w której liczy się nie tylko spryt i szybkość, ale również kreatywność, logiczne myślenie i komunikacja.

 

 

 

 

 

 

 

POTYCZKI PIRACKIE

Wkroczyliście na teren pirackich potyczek. Od kilku dni na morzu rozprzestrzenia się informacja o pirackim skarbie ukrytym w okolicy. Wszystkie pirackie hordy przycumowały właśnie tutaj, aby odnaleźć zakopaną skrzynię. Sprawa nie jest łatwa. Tajemnicy strzeże zrzędliwa gospodyni pirackiej tawerny Berberyna Majtkowska, która wydaje wskazówki tylko po dostarczeniu pożądanych przez niej łupów.

Każda z drużyn ma przydzielony obszar eksploracji, gdzie mogą znaleźć statki do abordażu (papierowe statki, w których ukryte są łupy takie jak złoto, rum, tytoń, bursztyn, etc.) Zdobyte łupy mogą wymienić na zadania z tawerny, za wykonanie których mogą zdobyć przychylność Berberyny, a razem z tym – wskazówki dotyczące lokalizacji skarbu. Zespoły mogą wymieniać pomiędzy sobą zasoby i wskazówki lub nimi handlować. O wyborze strategii decydują piraci – mogą skupić się na poszukiwaniu łupów, wykonywaniu zadań lub na handlowaniu zasobami. Mogą działać sami lub współpracować z innymi grupami piratów.

 

 

 

 

 

 

 

SZLAKIEM WIEDŹMINA

Gotowi na przygodę swojego życia? Polska jest krajem wielu wspaniałych legend i historii. Jedną z nich jest historia o Wiedźminach, którzy chronili nasze ziemie przed stworami z mitologii słowiańskiej. Tutejsze krajobrazy, góry, łąki, lasy – to wszystko potrafi sprawić, że człowiek czuje się jakby żył w baśniowej krainie, wypełnionej legendami.

Na Szlaku Wiedźmina, chcemy pokazać Wam najpiękniejsze i dzikie polskie krajobrazy, to wszystko w wiedźmińskim duchu: ucząc się tradycyjnego rzemiosła, pokonując pieszo wspaniałe trasy, zgłębiając tajniki zielarstwa czy wciągając Was we wspaniałe wiedźmińskie przygody w trakcie gry fabularnej z aktorami.

SPRAWDŹ POZOSTAŁE OPCJE